1 » FORMULARZ REKLAMACYJNY2

Kontakt

  • Solidne Ogrodzenia 05-400 Otwock ul.Laskowa 4
    NIP: 532-001-67-61
  • E-mail:sklep@club-tv.pl
  • Telefonkom. 502-954-955
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9.00 - 16.00 Sobota-Niedziela - NIECZYNNE

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

FORMULARZ REKLAMACYJNY

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Stosownie do zapisów Regulaminu w dziale PROCEDURA REKLAMACYJNA

DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko: ........................................................................................................................
Adres: .......................................................................................................................................
e-mail: ........................................................................................................................................
tel. ............................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego*..........................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia towaru .................................................................................................................
Nazwa towaru............................................................................................................................
Nr paragonu/faktury ..................................................................................................................
Ogólna wartość towaru .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
 ....................................................................................................................................................
 ....................................................................................................................................................
 ....................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone ...............................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) usunięcie wady,
(___) obniżenie ceny,
(___) odstąpienie od umowy.


Przejdź do strony głównej